A little bit crazy crocheting lady

A little bit crazy crocheting lady

czwartek, 21 lipca 2011

Szydełkowe koty zapłoty

Ręcznie robione przedmioty mają swoją historię. Ta firaneczka powstała w ciekawych okolicznościach: połowę firanki udało mi się skończyć przed urodzeniem Jasia, drugą połowę zrobiłam kiedy Jaś był już po drugiej stronie brzuszka. Ta firaneczka powstała z miłości. Po prostu.

Mój Jaś

A oto inne firaneczki:



I własnoręcznie uszyte rolety na okna dachowe:



  
A na koniec ozdoba okienna:

Powiedziałam: na koniec? Skłamałam. Mam jeszcze coś do pokazania








 Człowiek się stara, wymyśla wzory, techniki i materiały...
A natura i tak jest zawsze lepsza!

9 komentarzy:

  1. Jaś jest cudny!!! A Twoje firaneczki powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi roletkami! Sama kombinuję coś na swoje okna - bo niestety sąsiad wprowadzil się na poddasze obok. Czy mogę mieć pytanie - czy wewnątrz tych rolet są jakieś sznureczki bądź jakikolwiek system podtrzymujący? Pozdrawiam i gratuluję świetnej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. System jest dość prosty. Na górze i na dole rolety jest drewniana listewka. Po lewej i prawej stronie rolety - w tunelu - jest taki metalowy rozsuwany pręcik jak do zazdrosek. Do okna wkręciłam cztery haczyki do tych pręcików: po jednym w każdym rogu okna. Pręciki zaczepiłam na tych haczykach i one stanowią cały mechanizm, po którym porusza się roleta. Aby ją zwinąć trzeba ją po prostu własnymi rączkami podsunąć do góry i zapiąć paseczkami. Nic innego się w moim przypadku nie sprawdziło. Nie jestem pewna, czy ten opis jest czytelny???

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne te rolety, nic dodać nic ująć - GRATULUJĘ!!!!!
    sasanka-ela

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram, pomysł z roletkami fantastyczny.
    Przydał się!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się na te wszystkie cuda,które zrobiłaś:)) Pomysł z roletkami skopiuję jesli pozwolisz (tez mam okna dachowe).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mania
    Koty są boskie... :-) Moje dziewczę ma bzika na punkcie wszystkiego, co kocie... I jak zobaczyła te firanki, to aż zaniemówiła, a rzadkość to wielka :-) proszę o podpowiedź - skąd wzór na te cudeńka? POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mania
    Koty są boskie... :-) Moje dziewczę ma bzika na punkcie wszystkiego, co kocie... I jak zobaczyła te firanki, to aż zaniemówiła, a rzadkość to wielka :-) proszę o podpowiedź - skąd wzór na te cudeńka? POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szanowna Pani czy byłaby możliwość uzyskania od Pani wzoru na koty bardzo mi zależy , ja również robię zazdrostki,i mam w swoich wieloletnich zbiorach różne wzory,ale takiego nie mam.Może się wymienimy pozdrawiam serdecznie.Ruminianka blogspot.com

    OdpowiedzUsuń